Update #2 Even bijkletsen

Het is al weer even geleden, maar ik ben er weer! Erg druk geweest de afgelopen paar weken, dus vandaar dat ik eventjes niet had omgekeken naar mijn blog. Ik zit op dit moment in drie havo, en dat is best pittig. Véél meer huiswerk, twee nieuwe vakken erbij en dus ook meer leerwerk en toetsen. Het was gewoon weer even wennen en ik heb het idee dat het nu wel z’n gangetje gaat. Maar genoeg over school, ik wilde eigenlijk gewoon eventjes ‘bijkletsen’.

Op het moment dat ik dit schrijf is het kwart over acht ’s avonds en ik probeer ik mijn huiswerk te maken terwijl ik naar een súper chille afspeellijst luister. Misschien weet je nog wel dat ik ooit in een Tune Tuesday vertelde dat ik in de winter/herfst tijd liever naar van die chille muziek luister. Nou, winter is definitely coming  want ik luister de laatste paar dagen alleen maar naar mijn typische ‘wintermuziek’.

Over winter is coming gesproken, ik heb een nieuwe favoriete serie gevonden! (Want die 13 series waren er niet genoeg lol.) Ik kijk nu samen met mijn zus Game of Thrones en het is echt ge-wel-dig. Mocht je het nog niet gekeken hebben, snel even doen!

Ik heb eigenlijk verder niet zo veel meer te vertellen. Mocht het nou zo zijn dat er een tijdje niks online komt, dan heb ik het waarschijnlijk gewoon ontzettend druk met school. 😉

Nog suggesties voor een artikel?

-Carlijn

 

 

Geef een reactie

