Mijn Victoria’s Secret bodysplashes

Een maand geleden alweer was er een artikel online gekomen over mijn zomer essentials. (Klik hier voor het artikel) Toen zag je al een van mijn bodysplashes voorbij komen. En omdat ik een soort van obsessie voor die dingen gekregen heb vond ik het wel leuk om ze allemaal te laten zien.

20160617_174423760_iOS

Secret charm

Deze bodysplash ruikt heel erg lekker naar Jasmijn en een klein beetje naar honing. Hij ruikt heel erg fris en is voor mij echt een lente geur. Dit was de tweede bodysplash die ik kocht. 20160617_175553364_iOS

Love spell

Deze vind ik ook heel erg lekker. Hij ruikt heel erg sterk naar perzik, super lekker! De kleur van deze is ook zó mooi.

20160617_175614553_iOS

Mango tempation

Dit was mijn eerste bodysplash van VS. Tevens is dit mijn favoriet. Hij ruikt, de naam zegt het al, naar mango. Heel zoet, heel fruitig en dat vind ik vooral in de zomer heel lekker.

20160617_175604842_iOS

Amber romance

Dit is ook een grote favoriet van mij. Deze bodysplash heb ik volgens mij twee maanden geleden gekocht. Ik kan niet helemaal omschrijven waar hij naar ruikt, maar op verpakking staat dat hij naar amber en crème anglaise ruikt. In ieder geval een hele lekkere bodysplash!

20160617_175540127_iOS

Mocht je je trouwens afvragen waar ik ze gekocht heb en wat de prijzen waren, ik heb ze bij de Etos en het Kruidvat gekocht. Hou daar gewoon eventjes de aanbiedingen in de gaten en dan kun je ze voor acht tot tien euro krijgen.

Ik hoop dat je het leuk vond en nog een fijne vakantie!

Welke heb jij?

-Carlijn

Geef een reactie

