Tune Tuesday #3

Zoals beloofd weer een nieuwe Tune Tuesday! De laatste keer dat ik er eentje schreef was eind december, dus dat werd weer eens tijd. Ik moet zeggen dat ik niet echt heel veel nieuwe ontdekkingen heb gedaan wat muziek betreft. Wel wat nieuwe liedjes hoor, maar ik wil niet de standaard liedjes zoals ‘One dance’ etc. er bij zetten omdat iedereen die onderhand wel kent. Nee, ik ga (hoop ik) weer wat minder bekende artiesten in het zonnetje zetten!

Nieuwe favoriete album

Ik kende Astrid S al van haar liedje ‘Running Out’, die overigens ook heel leuk is. Maar ik kwam er een paar dagen geleden achter dat ze net een nieuw album heeft uitgebracht, genaamd ‘Astrid S’. (Gewoon haar naam dus.) Hieronder mijn twee favorieten!

Nieuwe favoriete artiest

Ooit van ‘Fight song’ gehoord? Die is gezongen door Rachel Platten. En laat dat nou net mijn nieuwe favoriete artiest zijn. Ook zij heeft net een nieuw album, ‘Wildfire’. De leukste liedjes van Rachel vind ik ‘Fight song’ en ‘Beating me up’.

Nieuwe favoriete liedje

De Deense zangeres Mø kennen we natuurlijk allemaal van het liedje ‘Lean On’, maar ze maakt zelf ook leuke muziek! Dit liedje ontdekte ik twee weken geleden volgens mij. Het is met mij betreft ook echt een super leuk zomer nummer!

Dit was mijn Tune Tuesday, ik hoop dat je weer iets nieuws hebt om naar te luisteren. O ja, voor ik het vergeet; ik heb vanaf morgen tot en met dinsdag toetsweek dus ik weet niet zeker of er dan een artikel online komt. Als jij ook toetsweek hebt, succes!

Heb jij nog aanraders?

-Carlijn

Een gedachte over “Tune Tuesday #3

Geef een reactie

