Mijn zomer essentials

Ondanks het feit dat ik gewoon weer even een maand van de aardbodem ben verdwenen, ga ik gewoon heel casual door alsof ik nooit weg ben geweest. Komt ‘ie. De zomer is in aantocht! Gelukkig heb ik nog maar iets meer dan twee weken school, en dus bijna zomervakantie. Dit jaar gaan we ook op vakantie, naar Italië. Super leuk allemaal, maar wat is nou handig voor de zomer(vakantie)? Ik heb wat items op een rijtje gezet die je zeker weten moet hebben!

Bikini

Een bikini is natuurlijk een grote musthave voor de zomer. Ik bedoel, je kunt moeilijk in je skinny jeans gaan zwemmen. Een goede én leuke bikini vinden is niet altijd even makkelijk. Gelukkig heb ik vorig jaar echt een super leuke weten te scoren bij de H&M. Mocht je nog geen bikini hebben, kijk daar dan zeker even.

20160613_171401167_iOS (2)

Badhanddoek

Heb je eindelijk een super leuke bikini, heeft je moeder alleen nog maar saaie handdoeken in de kast liggen. Een leuke badhanddoek is, vind ik, ook een essential voor de zomer. Die van mij heb ik een paar weken geleden bij de Primark gekocht.

Bodymist

Oké even eerlijk, in zomer kun je nog wel eens niet zo lekker ruiken. Gelukkig bestaat er zoiets als een bodymist of een bodysplash. Dit is een soort ‘waterige’ parfum. Ik heb er zelf drie, allemaal van Victoria’s Secret. Op de foto zie je Amber Romance, mijn nieuwste aanwinst. Deze ruikt echt heerlijk!

Zonnebril

Ik háát zoeken naar een zonnebril. Op de een of andere manier staan ze allemaal raar bij mij. Het enige wat ik nog wel vind staan, zijn brillen met ronde glazen. Mijn zonnebril komt van het Kruidvat.

20160613_171242648_iOS (2)

Boek

Wat is er nou fijner dan lekker in de zon een boek lezen? Inderdaad, niks. Sinds ik een iPhone heb kan ik boeken downloaden en vervolgens op mijn telefoon lezen. Echt een aanrader, want zo kan je overal lezen zonder een E-reader of een boek mee te slepen. Hierboven zie je ‘Deep Blue’. Dit boek heb ik vorig jaar op vakantie uitgelezen.

Muziek

Natuurlijk kan goede muziek nooit ontbreken, maar in de zomer al helemaal niet. Nog tips nodig voor leuke muziek? Check dan volgende week even mijn Tune Tuesday #3.

Dit waren mijn zomer essentials! Mocht je nog andere tips hebben, laat dit dan zeker even achter.

Wat zijn jouw aanraders?

-Carlijn

 

 

 

 

2 gedachtes over “Mijn zomer essentials

  1. Pingback: Mijn Victoria Secret bodysplashes – Carlijn Bredeweg

  2. Pingback: Mijn Victoria Secret bodysplashes – Carlijn Bredeweg

Geef een reactie

