Update #1 Weer schrijven!

Daar was ik weer! Ik heb een tijdje (of wat langer misschien…) niks van me laten horen. Later meer daarover. Ik hoop wel dat jullie me het een beetje vergeven want het is inderdaad wel erg lang geleden, haha. Klaar voor een hoop excuses?

Oké nummer een, mijn laptop moest gemaakt worden. Hiervoor is hij zeker zes weken weg geweest en verder hebben wij geen computer thuis dus kon ik niks doen.

Klinkt best redelijk toch? Maar dan moet je je even bedenken dat ik die laptop nu al wel weer een paar weken heb…oeps. En de reden daarvoor? Geen tijd? Druk met school? Gedeeltelijk wel ja, maar aangezien ik meestal ’s nachts schrijf had ik allang weer kunnen gaan bloggen.

Nee het was meer de inspiratie die miste. En ik was niet helemaal tevreden over de lay-out van mijn blog en de kwaliteit artikelen die ik er gewoon op had gepleurd puur omdat ik het graag wilde volhouden om elke dinsdag middag een artikel te plaatsen. Ik heb daarom ook een aantal artikelen verwijderd. Dus daarom duurde het zo lang.

Even wat anders, ik heb dus een nieuwe lay-out! Ik vind hem heel leuk! Wel heel basic misschien, maar ik hou daar juist wel van. Ik ben nog wel even aan het kijken hoe ik dat met fotootjes enzo wil gaan doen, aangezien het formaat aardig groot moet zijn. En binnenkort (dinsdagavond, yass) krijg ik ein-de-lijk mijn nieuwe telefoon binnen. Hier kan ik sowieso veel beter foto’s mee maken dus zul je vaker eigen gemaakte foto’s zien. Maar goed dat is interessanter voor mij dan voor jullie denk ik, haha. Goed verhaal weer dit.

Even een hele random en chaotische update, maar nu weten jullie een beetje hoe het zit. Ik ga nu gewoon weer wekelijks bloggen. Dinsdagmiddag om 4 uur kun je weer een artikel verwachtten.

-Carlijn

Geef een reactie

