Mijn serie aanraders #1

Ik ben in mijn vriendenkring denk ik degene die meeste series volgt. Ik volg er heel veel en wacht op dit moment op de nieuwe afleveringen van vier series, haha. Er waren een aantal waar ik ooit aan begonnen ben, maar niet verder heb gekeken om dat het toch niet zo leuk was. Maar gelukkig zijn er een heleboel series die wél leuk zijn, dus deel ik vandaag mijn favorieten.

The Vampire Diaries

Mijn favoriete serie sinds mijn elfde. Dit is een drama/fantasy serie. Het eerste seizoen is volgens mij van 2009 en is nu bezig met seizoen zeven. Het speelt zich af in deze tijd.

Ik ben niet zo’n held in samenvattingen maken zonder gelijk van alles spoilen, dus heb ik voor elke serie even een trailer van seizoen 1 opgezocht.

 

The 100

Deze serie is een stuk minder populair, maar wel heel erg goed. Het is een sciencefiction serie die twee seizoenen heeft en op dit moment bezig is met het derde.

Het speelt zich af in de toekomst, honderd jaar na een nucleaire oorlog.

 

Reign

Dit is een soort van drama/geschiedenis serie. Klinkt misschien een beetje saai, maar het is wel heel erg leuk. Het heeft net als The 100 twee seizoenen en is nu bezig met het derde.

Het speelt zich af in de middeleeuwen, in Frankrijk. De hoofdpersonen zijn allemaal nog jong, tussen de zestien en twintig jaar.

Dit waren mijn serie aanraders van dit moment, misschien dat dit over een paar maandjes wel helemaal anders is.

Heb jij nog aanraders?

-Carlijn

Een gedachte over “Mijn serie aanraders #1

Geef een reactie

