Create It Your Way tag

Toen ik een beetje op de site van Teske aan het kijken was, kwam ik deze tag tegen. De bedoeling van deze tag is dat je zelf dingen gaat ontwerpen en bedenken. En aangezien deze tag ook niet zo populair is, leek het me leuk om deze te doen. Ik heb overigens niet alle vragen gedaan, want sommige vond ik niet zo leuk .

Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?

Ik denk dat een fruitgeur zou zijn, zoals aardbei. Maar misschien ook wel iets van vanille, dat is zo’n geur die ik altijd wel lekker vind.

Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?

Ik zou dan iets maken waardoor je in een keer een egale en iets bruinere huid hebt. Ik ben best wel een spook, en al helemaal in de winter, dus dit zou dan de perfecte oplossing zijn

Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?

Zelf vind ik verhalen over dingen die niet echt kunnen gebeuren het aller leukste om te lezen. Dus ik zou dan een fantasy/science-fiction boek schrijven.

Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?

Nou hier geldt eigenlijk hetzelfde, iets heel erg onrealistisch. En dan zou ik Dylan O’brien, Nina Dobrev en Johnny Depp sowieso casten voor mijn film.

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?

Mijn winkel zou er heel erg modern uitzien, maar ook weer niet té modern. Veel wit en een simpel logo. Ik zou er heel veel leuke kleding verkopen maar ook beauty dingetjes en schoenen. Een beetje een mix van de H&M en Bershka, maar dan op mijn manier.

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?

Opruimen lijkt me wel heel erg handig, dan hoef ik dat zelf niet meer te doen. Verder moet mijn robot lekker eten kunnen maken en dingen voor me onthouden.

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?

Geen idee eigenlijk. Misschien iets van een muziek app ofzo?

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?

Aardbeien met kleine chocolade stukjes. Lijkt me zo lekker!

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?

Oke komt ‘ie hoor. Mijn huis zou ergens op een eiland staan waar het lekker warm is. Het moet echt zo’n strandhuis zijn met veel hout en grote ramen, zodat er veel licht binnen kan komen. Denk een beetje aan het vakantiehuis van Twilight. Ook staat hij niet in de buurt van andere huizen maar juist alleen en heb ik een privéstrand.

Dit was de tag alweer, ik vond de vragen heel erg leuk en eens wat anders dan de andere.

Weet jij nog een leuke tag die ik een keer kan doen?

-Carlijn

 

Geef een reactie

