Tune Tuesday #2

Vandaag is het weer eens tijd voor een nieuwe Tune Tuesday. Ik heb de afgelopen tijd weer veel nieuwe liedjes en artiesten ontdekt dus lees lekker mee.

Nieuwe favoriete album

Mijn meest beluisterde album is denk ik toch wel het nieuwe album van Troye Sivan, ‘Blue Neighbourhood’. Zijn liedjes zijn gewoon bijna allemaal even geweldig. Ik luister toch het meeste naar Blue.

Nieuwe favoriete artiest

Het duo Broods maakt echt goede en meestal best wel rustige liedjes. Ik lees ook heel erg graag, en dat doe ik dan met hun album op de achtergrond. Ik vind Never gonna change en Coattails heel erg leuk.

Nieuwe favoriete liedje

Het eerste liedje wat ik van Amber Run ontdekte was I Found. Daardoor ontdekte ik 5AM. Dit is ook weer zo’n wat rustiger nummer. Wel grappig, in de zomer maanden luister ik veel minder naar dit soort muziek en nu juist weer meer.

Dit was weer een Tune Tuesday. Wil je mijn vorige lezen? Klik dan even hier.

Heb jij nog leuke albums, artiesten of liedjes ontdekt?

-Carlijn

Geef een reactie

