De winter tag

Aangezien het vandaag de eerste dag van december is ga ik een leuke tag doen. Het is een lekkere winterse tag die mij wel leuk leek. Ik vond de tag trouwens hier. Pak er een kop thee bij en lees lekker mee. 

Wat is je favoriete winter nagellak? 

Nou ik draag eigenlijk nooit meer nagellak, maar als ik moest kiezen zou ik voor een donkerrode kleur gaan. Dat vind ik toch wel erg mooi voor in de herfst en winter.

Wat is je favoriete winter lip product?

Vaseline, dat sowieso! Mijn lippen zijn heel snel droog dus heb ik dat echt nodig. Ook hou ik echt van rode lipstick’s, ondanks dat ik het niet zo vaak draag, is het toch mijn andere favoriet.

Wat is je meest gedragen winterkleding?

Mijn pluissokken van de Action, haha. Ze zijn echt super zacht en lekker warm. Jammer genoeg vallen ze nu een beetje uit elkaar, te vaak gedragen en gewassen denk ik. 😉

Wat is je meest gedragen winterse accessoire? 

Ik denk dan handschoenen, ookal heb ik die nu nog niet aan. (lees: ik heb ze niet aan want ik ben ze kwijt.) Oeps.

Wat is je favoriete winter geur?

Ik denk vanille of appeltaart. So good!

Wat is je favoriete winterdrankje?

Ik heb er hier ook weer twee, warme chocolademelk (met heel veel slagroom) en thee. Thee neem ik het meeste, maar dat is ook gewoon lekker snel klaar.

Wat is je favoriete kerstfilm?

Uh ja die heb ik niet echt. Wij kijken wel elk jaar ’s avonds Home Alone, want dat is dan op tv. Die film blijft best leuk.

Wat is je favoriete kerstliedje?

Ik ben niet heel erg van de kerstliedjes, omdat ze bijna allemaal zo’n standaard jingle hebben, maar er is eentje die ik wel heel erg leuk vind. Die is van Train en heet Shake up Christmas. Klik hier voor het liedje.

Wat is je favoriete wintersnack?

Oeh lastig. Maar ik denk dan chocoladeletters. Vooral pure chocoladeletters zijn echt heerlijk.

Wat zijn je plannen voor de kerstvakantie?

Het duurt jammer genoeg nog even voordat het vakantie is, dus ik heb nog geen plannen gemaakt. Ik denk dat het vooral bankhangen en eten wordt.

Dit was de tag dan, ik hoop dat ‘ie niet te lang was. Ik hoop dat je het leuk vond, en tot dinsdag.

-Carlijn

Sorry dat deze een dagje later is, het inplannen was mis gegaan.

Geef een reactie

