Fijne dingen aan de winter

De winter komt er weer aan en dat brengt heel veel dingen met zich mee. Sinterklaas, sneeuw, kerst en ijs (en dus heel vaak uitglijden). Gelukkig zijn er een heleboel fijne dingen aan de winter. Ik heb een aantal wintergerelateerde dingen die fijn zijn op een rijtje gezet.

Truien en joggingsbroeken

Ik denk dat dit vooral ongelooflijk fijn is in deze tijd van het jaar, maar toch. Vooral die combo. Het liefst liep ik gewoon alle wintermaanden lang rond in joggingsbroeken en truien die twee maten te groot zijn. Drie keer raden wat ik nu aan heb. 😉

Een boek uitgelezen hebben maar het volgende deel al thuis hebben liggen zodat je lekker door kan lezen. – Zien dat je bijna geen huiswerk meer hebt voor thuis en dus lekker een serie kan kijken. – Dikke pluissokken, die eigenlijk heel gevaarlijk zijn maar wel lekker warm, aan kunnen doen als je thuis komt.

Chocolade

Ook al denk ik dat deze geen uitleg nodig heeft, is chocola toch echt iets wat je veel in de winter tegenkomt. Denk aan chocoladeletters, warme chocolademelk met héél veel slagroom of chocokerstmannen. Ik vind het in ieder geval niet erg.

Kerstlampjes ophangen door je slaapkamer. – Sleeën en iglo’s bouwen met je broertje. – Cadeautjes krijgen met sinterklaas en kerst. – Zoveel oliebollen eten met oud en nieuw dat je voor de rest van het jaar geen oliebol meer kan zien. – Mee blèren met je favoriete kerst liedjes. All i want for Christmas, is foooodd.

Dit waren een aantal dingen die ik heel erg waardeer aan de winter, en ik denk dat dit voor veel andere ook wel geld.

Wat vind jij het fijnste aan de winter?

-Carlijn

 

 

 

Geef een reactie

