Tune Tuesday #1

Om goed te beginnen met mijn blog, leek het me leuk om te schrijven over een van mijn grootste liefdes, namelijk muziek. Ik luister áltijd muziek. Ik vind het gewoon heel chill en fijn om muziek op te hebben. Ik wil ook altijd nieuwe muziek ontdekken. Daarom leek het me leuk om eens in de zoveel tijd een Tune Tuesday te schrijven. Hierin zal ik mijn nieuwe favoriete artiesten, liedjes en albums bespreken. Ik ben benieuwd of jullie het leuk vinden, dus laat dat vooral even weten.

Nieuwe favoriete album

Het nieuwe album van Justin Bieber vind ik echt geweldig! Op het moment dat ik dit artikel aan het schrijven ben luister ik er naar haha, het is echt goed. Het leukste liedje van zijn album vind ik denk ik I’ll show you.  De videoclip is trouwens op zo’n mooie locatie gefilmd!

Nieuwe favoriete artiest

Ik heb een tijdje terug Troye Sivan ondekt. Beste ontdekking ooit. Ik had al wel eens van hem gehoord, maar ik wist niet dat hij ook muziek maakte. Zijn stem samen met de muziek is gewoon een geweldige combinatie. Ik denk dat je even wat liedjes moet luisteren voordat je het snapt ;). Mijn favoriete op dit moment zijn Wild en Fools.

Nieuwe favoriete liedje

Dit liedje is al een tijdje uit, maar is toch echt wel een van de liedjes die vaak op repeat heb staan. Het is het liedje New Americana van de zangeres Halsey. Het heeft een beetje iets weg van de liedjes van Troye, en van die stijl hou ik echt.

Dan was dit alweer mijn eerste Tune Tuesday, hopelijk vonden jullie het wat.

Heb jij nog leuke albums, artiesten of liedjes ontdekt?

-Carlijn

Geef een reactie

