Welkom op mijn blog!

Hi! Wat super leuk dat je mijn blog bezoekt. Even snel voorstellen, ik ben Carlijn. Ik ben dertien jaar oud en ik ga vanaf aankomende dinsdag wekelijks bloggen. Ik heb er eigenlijk best wel veel zin in, en ik kan niet wachten tot ik mijn blog echt helemaal af heb, voor zover dat kan, want volgens mij ben je altijd wel opzoek naar verbeteringen.

Het bloggen is niet nieuw voor mij, ik heb twee andere blogs gehad. De ene toen ik elf was en de andere vorig jaar. Mijn eerste blog heette Beauty Queen, want ik wou toen net als Mascha van Beautygloss een beautyblog. Ik heb dit denk ik een half jaartje gedaan, en iets van vijf artikelen gepubliceerd heb haha. Vorig jaar, toen ik in de eerste zat, heb ik samen met een vriendin een blog gestart. Deze blog is nog wel online, maar we doen er niet echt meer iets mee. Ik heb mijn vorige blogs allebei met Blogger gemaakt, dus WordPress is nieuw voor me. Ik vind Blogger wat makkelijker om de een of andere manier maar dit ziet er zo veel mooier en professioneler uit. Klik hier trouwens even als je even een kijkje wilt nemen op mijne oude blog. Ik denk dat deze blog het wel wat langer overleefd, omdat dit een echte lifestyle blog wordt. Ik kan lekker alles kwijt en er komen ook een heleboel leuke tags en talks. Ik wens je alvast veel leesplezier, en hopelijk zie ik je elke dinsdagmiddag om vier uur. 

-Carlijn

Geef een reactie

